Spindlar, råttor och disktrasor

Jag drömde attt jag dog i natt. Blev biten av en giftig spindel som hette Dallas, och nej, det är inte så roligt som det låter. Det var riktigt obehagligt faktiskt, jag kände verkligen hur jag var på väg bort, och sen vaknade jag. Usch, sen kom dödsångesten fram, så inte sov jag mer den natten i alla fall. Att ha dödsångest kan vara väldigt i jobbigt i sina stunder.


Jag trodde att jag såg en råtta på parkeringen igår när jag kom från jobbet. Jag hann till och med tänka att är det en råtta så säger jag upp lägenheten imorgon, men det var ingen råtta. Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag inte gillar råttor, eller allt som för den delen kan tänkas likna en råtta. Och disktrasor, usch! Inte för att det kan jämställas med råttor, men ändå. Disktrasor är äckliga!


Jag såg solen igår :) I och för sig var den gömd bakom bergen, men jag såg ljuset i alla fall, det var vackert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0