Snöfestival

Fick just veta att det tydligen är kallvattnet som försvinner först, jag som alltid trott det var tvärtom.. Jaja, då har jag lärt mig något nytt.  Vattenledningarna har troligtvis frysit i denna kyla, gammalt skithus! Jäkligt jobbigt med bara varmvatten.

Idag har jag varit ute i kylan och kikat lite på Snöfestivalen, måste ju passa på när det väl händer något när man för en gångs skull är ledig. Tittade på renracet och sen var vi och fikade. Jag ska strax iväg och titta på Big Airfinalen, ut i kylan igen. Jag hade så mycket kläder på mig idag så jag såg ut som en michelingubbe, haha. Svettades nästan :) Förutom om fötterna, spelar ingen roll hur mycket sockar jag har på mig, fötterna fryser jag alltid om. :( Sedan blir det troligtvis något glas vin om vi får plats någonstans, brukar vara en hel del folk när det är Snöfestival, jäkligt mycket turister om inte annat..

Kommentarer
Postat av: Sveinagathe

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 10:45:40
URL: http://sveinagathe.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0