Plugg och te i kylan

Sitter och läser om klerkernas och adelns tid, så nu vet ni :) Alltså om medeltiden om ni inte förstod. Trevligt, trevligt. Synd att det ska vara så kallt bara. Har krypit upp i fåtöljen med fleecejackan och tofflorna och min bok. Tror att jag ska göra mig en stor kanna med te också.

Det är verkligen mycket att läsa på den här kursen. Satt och diskuterade det med några klasskompisar över chatten på föreläsningen idag, det gäller att välja ut vad som är viktigt. Egentligen har vi föreläsning på hela den här boken på fredag. 400 sidors text på tre föreläsningar, så man kan ju undra hur mycket som egentligen är viktigt? Men det är ju kul, så det är ju inte så kämpigt :)

Nej, nu blir det te, popcorn och klerker och adel resten av kvällen :)

Klockan är ju bara kvart i fem upptäckte jag nyss, känns som att den är kanske åtta.. Hoppas ni får en trevlig kväll alla ni där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0