Nu lite positiva Jenny

Oj kände att jag skrivit för många negativa inlägg på raken, det går ju inte för sig :)

För någon dag sedan hade vi några roliga polacker på jobbet som skulle ha vägskatt bland annat, (hatar vägskatt), men de var så söta och roliga och skrattade åt våran cashguard, som tydligen var jättekul, så jag kunde inte annat än skratta med dem :) Till och med min kollega frågade varför jag såg så glad ut. Mer sådana kunder tack!

Nu till något mindre roligt, eller roligt i och för sig.. Portfolion ska då in idag och efter att ha kikat lite på de andras så kan jag ju säga att jag inte vill lämna in min längre. De andras är så proffsiga och snygga, medan min bara är en tråkig text.. Usch, kanske måste försöka få in lite färger och grejjer i den också. Försökte igår sätta lite ramar och grejjer, men jag fattar ju inte sådant... Jaja, nu två examinerande seminarier idag och sedan är det helg och kursen är över!

Kommentarer
Postat av: Din Sambo

Du e ju positiv !! öööh ;P haha pöss pöss

2010-01-15 @ 08:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0