Kungar och mord och slag och hej och hå

Betalat räkningar har jag gjort idag också, usch sånt där nödvändigt ont som tyvärr måste göras varje månad.
Nu ligger vi i och jäser på soffan, både sambon och jag. Träningen får vänta till på lördag, för imorgon har jag inte tid, om jag nu inte ska gå upp tidigare för att träna, men det tror jag att jag skippar faktiskt :) Jobbar hela dagen och sen blir det middag med vin och spelkväll hos några vänner på kvällen. Det blir nog trevligt.

Visst är de härliga i En annan del av Köping, superhärliga :)

Undra om jag ska orka öppna boken med alla kungar ikväll, är ju ändå bara skit på TV..? Det kryllar verkligen av kungar i Sveriges historia och alla mördar de varandra om vartannat. Egentligen tycker jag att det är ganska tråkigt med kungar, och vem kan komma ihåg vad alla hette och vem som var släkt med vem och vem som avsatte eller mördade vem.. Hoija, man blir ju snurrig! Kanske tar en tidig kväll i sängen istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0