Kaustiksoda, det ska visst vara grejjer det

Auch, kan man bli drogad av Kaustiksoda? Känner mig yr och illamående efter att ha hållit på med det där joxet i diskhon i alla fall. Får väl se om det blev bättre. Det kändes som att vattnet rann ner nu, men jag måste säga att jag blev lite besviken faktiskt. Trodde att det skulle fräsa och spotta, men det hände ju ingenting.. Hällde jag för lite mojs och för mycket vatten kanske? Nästan så jag måste prova igen, för att få den där effekten alla pratade om. Lite action i köket kanske :)

Annars sitter jag och försöker få ordning på allt till mitt första seminarium i morgon. Det var visst lite mer att förbereda än jag trodde. Det är inte så lätt att förstå vad jag läser heller när jag blev helt dimmig i huvudet.

Neolitiska revolutionen, ett nytt ord jag lärt mig idag, människosläktets övergång från att vara jägare och samlare till att bli jordbrukare och boskapsskötare. Så, nu har ni lärt er det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0