En vecka, bara en vecka, kämpa på!

Jag måste verkligen plugga, Jag Måste Verkligen Plugga, JAG MÅSTE VERKLIGEN PLUGGA !!

En vecka är alldeles för kort tid för att göra denna portfolio, och sen har jag ju dessutom opponeringen som ska vara klar imorgon, på morgonen dessutom. Fy sjuttsingen!

Nästa vecka börjar jag läsa historia, wee! Vad roligt! Dessutom bara ett pass i veckan som är obligatoriskt, på tisdagar dessutom, gissa om min chef kommer bli nöjd eftersom jag aldrig jobbar förmiddag på tisdagar. Sen är det bara streamade föreläsningar som jag kan se närsomhelst, dessutom var det bara en som krockade med mitt ordniarie schema på jobbet, plus tentan då, men den är ju inte förrän om tio veckor. Wohoo, säger jag nu innan kursen börjar, men det kommer nog bli tufft. Historia är tufft, är kass på årtal, så får hoppas att det inte är det viktigaste, för det är det inte i min värld. Historia är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0