Dumma slarver

Hoff, hur fasiken kan man vara så klantig att man tappar bort bilnyckeln..?!? Var ju inte så förvånande ändå med tanke på hur många gånger jag tappat ut den just vid bilen, glömt den i bildörren eller till och med i tändningslåset. Så att den faktiskt är helt borta är ju inte så konstigt egentligen, men jäkligt irriterande, speciellt eftersom jag tappat den någonstans på jobbet. Så efter att ha jobbat i tio timmar och letat efter bilnyckeln i säkert en timme, fick jag ta en promenad i en halvtimme hem och leta reda på extranyckeln som också varit borta (den låg i fickan i min sommarjacka..) och sen ringa efter sambons pappa så han fick komma och skjutsa tillbaka mig till jobbet så jag kunde hämta bilen. Var jag på bra humör? Öh, nej! Nu är det binda fast nyckeljäveln i handleden som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0