Byta jobb?!?

Nu har jag bestämt mig för att söka nytt jobb. Även om det kommer innebära mindre lön och mer krockar med skolan, så får det bli så. Jag pallar inte längre, helt ärligt, man blir knäpp på det där stället. Jag är också så jäkla less på att jobba kvällar och helger, även om jag vet att det måste vara så för studiernas skull, men jag är less! Jag måste göra något annat innan jag blir tokig. Det som gör det så jobbigt är ju att jag faktiskt har en fast tjänst, som jag vet att jag inte kommer bli av med i första taget. Det är svårt att få en fast tjänst nu, men jag måste försöka i alla fall. Lönen är inga problem, jag lever inte så dyrt, och jag har ju sambon ;P Och varför ska man tvinga sig kvar på ett ställe som man mår dåligt av att vara på, bara för att det är en fast tjänst..?

Nej, nu ska jag sätta mig ner och fila på mitt CV och skicka in på lite lämpliga ställen. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0