Borta!

Titta där, lyckades få till en bild också, fast det tog sin lilla tid innan jag förstod.. ;P
Oteknisk som sagt.

Idag har jag lyckats slarva bort alla texter jag skrivit under hela kursen jag läst det senaste halvåret, alla anteckningar, alla arbeten, allting. Inklusive det som skulle vara inne imorgon och nästa vecka. Måttligt roande. Jaja, man får ju skylla sig själv när man skriver allt på datorn och inte gör backuper på allting. Det gjorde jag alltid förut. När jag pluggade i Gävle såg jag alltid till att skicka allt jag skrivit till min mail så att det i alla fall skulle finnas någonstans, men självlart kraschade ju aldrig datorn då, därför har jag ju inte tänkt på det nu, men nu har man lärt sig sin läxa. Bara att hoppas att man blir klokare av det. Vilken tur att jag hunnit göra en provfilmning på filmen som ska in imorgon i alla fall, jag kan ju skriva av från den, men källorna måste jag gå igenom några hundra sidors text för att hitta igen.. Kul, kul! Och hur jag ska lösa nästa veckas arbete vet jag inte, eftersom det är väldigt stort och alla anteckningar är som sagt, borta! Försvunna ut i intet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0