Allergi!!

Har åkt på nån j-vla allergi igen, fick ikväll på jobbet, blev bara värre och värre. Köpte svindyr allergi medicin, men det hjälpte inte ett smack och nu känns det som att jag åkt på feber också.. Fy!! Var ju i Toulla i lördags där de har både hund och katt, men då åt jag ju medicin och märkte knappt någonting, var inte dålig igår eller tidigare idag heller, så det måste ju vara något på jobbet som utlöste det. Usch, man känner sig så ofräsch också, inte alls roligt att stå i kassan och snora. Får se om det blir bättre nu när jag är hemma igen. Måste kanske ta mig till lassa och göra nytt test, så jag får veta vad det är, det förra lyckades de ju slarva bort. Usch !!

Var en riktigt trevlig kväll i lördags och skönt att krogen har börjat stänga två. Då behöver man ju inte ha dåligt samvete för man orkar ju ändå aldrig stanna till kl 3.

Nä, nu ska jag fortsätta ligga här i soffan och snora och tycka synd om mig själv... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0