Trött som tusan

Hoija, det märks att jag knappt sovit något i natt, är så jäkla trött! Men jag upptäckte att min bok ska vara inne på biblioteket på lördag och jag har ungefär 200 sidor kvar att läsa. Någon som tror att jag kommer hinna med det, räck upp handen? Någon? Ingen? Nej, jag trodde väl det. Får hålla tummarna för att jag får låna om den, annars måste jag beställa en ny och då får jag ju vänta på den minst en vecka också (om den går att få tag på). Men jag har hunit läsa en del idag i alla fall. Sen vad som fastnat är ju en annan historia. Får försöka läsa lite mer under alla OS-tävlingar ikväll.

Ser inte curling förresten riktigt kul ut? Man kanske skulle bilda ett lag, någon som är med? Jag tycker det verkar skitkul :)

Nej, nu är det mat som gäller. Tacos på en onsdag? Ja, varför inte. Det är ju ändå lillördag, och OS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0