Söndag igen

Haha, vilka fantasifulla rubriker jag har.

Så var denna jobbhelg över, äntligen! En lite kortare helg än vanligt, men inte gör det mig något.

Nu sitter jag och sambon i soffan med varsin dator och jäser efter en pizza.

Har sovit ungefär åtta timmar på två nätter, så jag känner mig lagom borta. Blev ju en lite senare kväll igår eftersom det var så spännande i skidåkningen. Det var verkligen så kul. Och när Södergren och Hellner hela tiden gick fram och saktade ner klungan. Haha, underbart! :)

Nu är det soffläge som gäller resten av kvällen, framför teven med OS på. Kanske att man orkar resa sig upp lite senare och göra lite popcorn, men bara kanske.

Sambon får gå iväg och kolla hockeyn, för jag ska se på skidskytte. Yeeha!

Jag är trött !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0