Sol och värme

Jag är så jäkla sugen på att åka utomlands. Vart som helst egentligen, bara det är lugnt och skönt och varmt! Men sambon vill inte.

En jobbarkompis åker till Egypten på måndag. Om jag är avundsjuk? Nehej, varför skulle jag vara det? (tänk inte på mig, åk du bara..)

Helst hade jag velat åka direkt efter sista tentan den 5:e juni. Fasiken vad härligt det hade varit, men nejdå, då är det ju fotbollls-vm så det går ju inte. Men hallå, fotboll eller sol och värme, lugnt och skönt?!

Nänä, jag får väl åka själv då. Hade gärna åkt en vecka nu, men nästa vecka börjar uppsatsskrivandet, så jag har inte tid.

Tror jag drar iväg själv sen, 5:e juni, solen here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0