Skorpor och mjukost

Hmm, svärmor kom förbi med skorpor till sjuka sambon. Blev lite sugen, det har jag inte smakat på säkert 15 år. Nästan så jag måste gå och köpa lite mjukost och äta med skorpor till kvällsfika. Kan man äta skorpor med mjukost? Det såg ut som det på förpackningen i alla fall, såg riktigt gott ut. Jag vet att min bror brukar äta det med nyponsoppa, men det är ju godare med glass, så nyponsoppa vill jag inte ha. Jaja, får se hur det blir. Ikväll ska jag i alla fall gå på hyllningskonsert till Michael Jackson, med estetklasserna, barnteatergruppen och några till, det blir spännande. Svärmor bjuder för att jag var så snäll och tog med henne. Hehe. Kanske att man måste ta en tripp till affären efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0