Praktik

Varit ute på praktik under några dagar nu. Enbart någon lektion per dag, man kan ju inte slita ut sig :) Nej, men jag ska bara ha 20 timmar den här terminen så. Det har varit riktigt roligt.

Jag hamnade på en konferens idag också, det var inte alls meningen. Jag tänkte gå hem klockan ett och läsa lite i min bok och börja förbereda för uppsatsen. Men, nej, min handledare tyckte att en konferens kan väl vara intressant. Ja, varför inte tyckte jag, och så blev det. Det diskuterades om hur man ska ta hand om de nya ettorna på bästa sätt. Med en hel del urspårningar på vägen, så hamnade de ganska rätt till slut. :)

Det var intressant, men när jag får frågor om hur det var för mig, första veckan i skolan, så vet jag inte vad jag ska svara. Herregud det var ju nästan tio år sen jag gick i ettan på gymnasiet... En evighet! Och ändå känns det som nyss, men jag kommer inte ihåg så mycket i alla fall :)

Nej, nu mat, sen jobb och kidnappning av radion igen för OS, eller Olympiske Lekerna som det heter på norska. Just det, det är bara på lek. :)

Kommentarer
Postat av: Frida

jag tycker att du och P ska komma förbi och hälsa på mig här nån dag :)

2010-02-19 @ 22:48:05
URL: http://nogg.se/hippiekalsonger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0