Nu börjar det bli lite stressigt

Nehepp, min lärare tyckte inte att min idé till uppsatsen var nå vidare, eftersom det troligtvis forskats en hel del om det tidigare. Det är ju säkert sant, men jag tyckte det var ett intressant ämne :( Så nu måste jag bege mig till kommunarkivet och hoppas på att de kan hjälpa mig med idéer.

Fick lite idéer av de andra, men vi får se vad det blir. Något intressant ska jag väl kunna hitta på.

Jag är så trött igen. Gick upp 06.40 imorse för att jag skulle lämna in bilen på service. Min snälla svärfar skjutsade hem mig sen. Tack! När jag kom hem gick jag och la mig och sov lite till.

Jag känner mig något stressad över uppsatsen, det är ju inte så jätte gott om tid. Den ska vara inne torsdag vecka 10 och nu är det redan vecka 8. Forskning och tydning av arkiv kräver lite tid.

Fick reda på idag hur tentan komemr se ut också. Fem frågor som ska ha svar på ungefär två sidor per fråga och vi har 8 timmar på oss att skriva. Jippie! Eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0