Mysfredag

En mysig fredagkväll tänkte jag ha här för mig själv. OS på datorn, filmen Up på playstationet och lite uppsatsskrivande med popcorn och dipp till det. Det blir väl trevligt :)

Men så ensamt blir det inte, sambon slutar ju jobba kl 22, så det är ju snart.

Jag gjorde min chef lite arg idag tror jag. Vi skulle ha avslutning på en kurs, jag varit på en av två av, men den är samma dag som jag har min tenta, så det var ju väldigt synd... Ärligt talat så har jag faktiskt ingen lust att åka till Luleå och sova över natten till lördag och spendera min lediga helg med en massa folk jag inte känner. Nej tack!  Och kursen är ju faktiskt inte obligatorisk som vi kom fram till här i höstas :)

Nu blir det mysfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0