Melodifestivalen

Såg melodifestivalen igår kväll, laddade upp med popcorn och dipp och tja.. Bäst var ju helt klart Salem El Fakir (eller vad han nu heter), Olas var ju som vanligt bara en vanlig tråkig låt, som säkert hamnar på topplistorna i Sverige, men garanterat inte skulle ha någon chans någon annanstans. Annars gillade jag Anders Ekborg och ja faktiskt Jenny Silver. Jag gillade inte Jenny Silver först, men när jag hörde reprisen så tyckte jag faktiskt bättre om den, den var mysig. Sambon gillade Jessica Andersson, men den tyckte jag var så tråkig. Hårdrockarna som inte var hårdrockare var ju också lite lustigt, man satt och väntade på att det skulle bli lite mer uptempo, men det kom aldrig. Den var faktiskt helt ok. Linda Pritchard var ju Shakira rakt av och rapen säger jag ingenting om, det blir bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0