Måndag igen

Ok, hon var inte slovenska, hon var slovak, slovak, Jenny, slovak.. Big difference liksom. Ja, ok för henne är det säkert viktigt, men jag kunde inte bry mig mindre. ( i och för sig skulle jag nog bli arg om någon trodde att jag var från typ Norge, förjävligt!). Så, nu vet vi det, hon som vann skidskyttet var från Slovakien!

Inte fick Jesper Björnlund någon medalj i natt heller :( Han är ju faktiskt från Kiruna, så han måste jag hejja på. Men orka sitta uppe på nätterna, jag är ju trött!

Ferry hade otur med vädret, ja se så det kan gå...


Ikväll missar jag Kalla, för jag är på jobbet. Jag måste kidnappa radion, hehe!
Och imorgon missar jag skidskyttet för jag tog ett extraskift på jobbet, varför kollar man inte OS-schemat innan man lovar bort sig..?!?


Melodifestivalen då? Ja, vad säger man, Manboy, det fastnar ju i alla fall. Men trist och tråkigt och låter som vilken jäkla idolartist som helst.
Jag hejjar på Kalle och Orsa spelmän. Jag hejjar alltid på Kalle, han är bra. Ok, han kanske inte var på topp i lördags, men ändå :) Och så sjöng han ju på svenska och det ska uppmuntras!

Andreas Johnsson lät ungefär som, ja Andreas Johnsson!


Nu ska jag återgå till min föreläsning. Föreläsaren är så tråkig, så jag har knappt hört ett ord han sagt...  Intressant ämne dock, minoriteter i Sverige.


Och just ja, dog på sista banan igår igen i spelet... Argh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0