Lugnt och skönt

En riktigt seg dag har det varit idag, inte fått mycket gjort alls. Satt ju uppe till halv fyra i natt och tittade på curlingen. Det var en så sjukt spännande match, så jag kunde ju inte gå och lägga mig. Jag låg i och för sig i sängen och tittade, men sambon slängde ut mig, för han tyckte jag levde om för mycket. Tänkte sova på soffan sen, bara för att jävlas, men jag insåg att det var nog jag som skulle få lida mest ändå, så det var ju ingen idé.

Har tränat idag i alla fall, välbehövligt och riktigt skönt var det. Det har ju som sagt inte blivit så mycket av den varan under OS, men nu är jag på g igen :)

Sen åte vi till sambons föräldrar och där satt jag och åt godis, haha, det var den träningen det ;)

Det blev ju ett OS-guld igår igen, härligt! Jättekul match. Jag gillar faktiskt curling, det är spännande, men man tittar ju bara på det vart fjärde år, när det är OS. :)

Ikväll blir det lugnt och skönt. Kanske något glas vin till melodifestivalen och det som är kvar av OS. Just nu spelar de svenska herrarna bronsmatch i curlingen och det är riktigt spännande här också. Jag har en dålig känsla dock, jag tror inte att de klarar det, men jag hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0