Lång lördag

Äntligen hemma efter en lång dag. Först 7-16 på jobbet, sedan hem, ta en snabbdusch, hämta bror från bussen, skjutsa hem honom så han fick duscha, hämta sambon från jobbet, hämta bror igen och sen iväg på 50-årskalas. Hoff, allt inom loppet av ca en timme. Ok, klockan var väl halv sex innan vi var hos farmor och farfar, men det gick undan!

Farbror Tomas var lite kritisk till sin Soda Streamer först, men sen tyckte han det var riktigt bra, så bra att han ville ha den helt för sig själv :) Hehe, han är underbar vår farbror Tomas :)

Nu ligger jag i sängen och försöker kolla skidorna med Svt Play, men originalsändningen vill inte fungera, så nu får jag se den okommenterad. Jag orkar INTE gå upp och lägga mig i soffan, jag ska ju för tusan upp snart. 05.45 står klockan på.. Jippie! Eller så inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0