Jenny tvärtemot

Det fina (men kalla), vädret vi hade igår höll inte i sig så länge, nu är det mulet och mörkt och snöigt och tråkigt :( Man blir så glad och pigg när solen kikar fram när man haft mörkt så länge. Det är nästan till och med så att man blir varm bara genom att se solen, trots att det är så kallt här inne. Nu blir man bara frusen av att titta ut genom fönstret, men man kan ju inte ha soligt och fint varje dag :)

Märkte idag på mitt seminarium att jag är tvärtemot alla även där, vad det än gällde, så tyckte jag tvärtemot. Haha, typiskt mig, men jag faller ju inte för grupptryck i alla fall :) Det är bra, man ska stå för sina åsikter, trots att man tycker tvärtemot alla andra nästan jämt. Men jag gör ju inte det egentligen, jag tycker inte alltid tvärtemot. Och det är ju inte så att man måste göra en grej av det, att aldrig tycka som alla andra. Som mode till exempel, jag är inte hopplöst icke modemedveten av den anledningen att jag absolut inte kan ha modekläder på mig av princip, det tar helt enkelt så lång tid för mig att fatta att något som varit på mode länge faktiskt är snyggt. Men sedan så tycker jag ju faktiskt att man inte ska klä sig som alla andra, finns det något tråkigare?
Ja, ok, så lite av en princip är det väl att alltid vara tvärtemot, i alla fall när det gäller vissa saker :)
Men egentligen är det inte jag som är tvärtemot, det är bara alla andra som tycker fel, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0