Jäkla skit!

Nej, hörni, det blir mycket bättre när jag inte är hemma och kan se på OS. Båda de kvällar jag jobbat har det ju blivit guld och när jag tittat har det inte blivit mycket alls..

Och såg ni Anjas krasch! Uuuh, såg inte den live som tur var, stod i duschen. Jag pallar inte sånt där när det går så fort. fattar inte hur sambon kan kolla, han börjar ju skrika när jag kör mer än 70 med bilen.

Jäkla norgeväggen också. De satte verkligen hela sitt krut på att bli av med Emil Jönsson och sen orkade de inte själva finalen alls, men bra på att snacka skit är de. Det var nog första gången jag faktiskt hejade på ryssar i något överhuvudtaget.

Nej, nu är det nog godnatt som gäller, det är ju en dag imorgon också och en fullspäckad dag är det. Föreläsning, några timmars praktik och några timmars jobb.

Just nu ligger jag i sängen med datorn och pendlar mellan curling och hockey på svt play, men damkronorna mot Kanada, nja, det blir nog lite väl tufft. Men vi vet ju att de kan, de slog ju faktiskt USA i förra OS, det glömmer jag minsann inte :)

Någon annan hockey tänker jag då inte se, jag ska sova. Sambon satt uppe hela natten och kollade och nu drog han iväg till en kompis och ska se i natt med. Förhoppningsvis är han hemma när jag kliver upp imorgon bitti.

Kanada leder visst med 4-0 såg jag nu, asch då!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0