I think I´m in love

i min nya rosa mysdress. Har letat efter en sådan i evigheter. Nu fick jag äntligen hem den i fredags, men eftersom jag inte varit hemma något sen typ fredag kl 16 (känns det som i alla fall), så fick den vänta till i dag. Så skön!

Äntligen är denna jobbhelg över. Försökte ge bort mitt skift idag eftersom jag inte trodde att jag skulle palla tio timmar från 7 på morgonen, när jag knappt sovit något sen i tisdags, men det var ingen som ville ha det (no shit!) så det var bara att pallra sig dit. Jag överlevde ju i alla fall och nu har jag nyss ätit thaimat och ligger i soffan med min sköna, sköna mysdress :)

Trött som tusan är jag, så det lär bli en tidig kväll. Hoppas att jag kan sova bara. Har föreläsning imorgon halv nio, men jag tror att jag ser den senare, behöver en sovmorgon.

Sambons mamma fyllde 60 igår, så det blev en sväng på fest också, dock helt nyktert från min sida, hade säkert somnat i maten annars, haha. Men 23.20 låg jag i sängen, sov gjorde jag ju inte, men det är en annan historia. Tror att jag har sovit mest den här natten och ändå sov jag inte ens 5 timmar, det säger väl en del om hur jag har sovit.. Hoppas på bra sömn i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0