Hjälp! OS är ju slut nu..

Vad gör man nu då? Hur ska det här gå. 880 dagar till nästa OS. Hur ska vi överleva detta? Hur ska jag överleva utan Leifby-bloggen?

Dags att ta tag i livet nu då, som varit på paus i två veckor. Kanske komma igång med den där uppsatsen. Hittills har jag kommit så långt som till ta upp filen på datorn varje dag och plocka fram böckerna och alla arkivutdragspapper. Ja, skrivit lite på bakgrunden har jag gjort också, men det var verkligen kasst, så det tar jag nog bort i alla fall.

Det har varit en underbar dag idag. Var ute och promenerade en timme i det fina vädret. Härligt var det, även om det började bita lite i kinderna när man kom ner i gropen vid Lombia, men härligt ändå!

Elva medaljer blev det i OS, fem guld, två silver och fyra brons. Det var väl inte illa. Bara att vänta på nästa OS, London 2012, here we come :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0