Helg!

Äntligen är det helg. Kl 20.00 igår, kom den äntligen!!

Min sambo jobbar ungefär från 12 idag till 17 på söndag, med paus för att komma hem och sova, typ, så gissa vad jag ska göra?!? Plugga! Hela helgen lång.. Jippie! Hehe, nej, men jag måste verkligen, har så sjukt mycket att läsa fortfarande. Jag kommer aldrig hinna läsa allt har jag kommit fram till, även om det är sex veckor till tentan, så försvinner ju tre veckor när jag skriver uppsats också. Så ja, typ fem böcker kvar att läsa och ungefär två veckor att göra det. Ser ni logiken i det? Jag är alldeles för långsam helt enkelt.

Så jag tänkte ha en riktigt produktiv helg, när jag ändå är ensam (plus kika på massa filmer, som sambon inte vill se :) ). Exakt hur mycket tror ni jag har hunnit idag? Ja, precis nu har jag lyckats slå på datorn, och eftersom ingen dator på = inget plugg, så kan ni ju gissa.. Jag tog sovmorgon, har tränat, duschat, handlat.

Kl 14.40 togs boken fram. Vid fyra måste jag laga mat åt sambon och åka med den åt honom så han får i sig något, och sen måste jag ju laga mat åt mig själv, och sen är det ju kväll. Så en timme hinner jag väl plugga idag om jag är duktig..

Och imorgon ska jag ju på marknaden och då kan man ju lika gärna kika lite på stan också. Ja, ni hör, jag hinner nog läsa jättemycket i helgen, massor!

Det är helt sjukt väder ute förresten. Minus en grad, igår var det minus 20, helt psycho.. Man vet ju aldrig vad man ska ha för kläder på sig, när det pendlar så mycket.

Nej, hörni, nu läsa, lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0