Foton i massor

Jag tror att jag måste ta och börja rensa bland alla mina foton. Jag har hur mycket som helst samlat på min gamla dator. Den fungerar inte riktigt som den ska, så den används inte, men det vore ju synd om allt försvann, den datorn kan nog säcka ihop precis när som helst (om den ens går igång).

Vet inte riktigt vart jag ska spara allting dock, då det är väldigt mycket. Bilder samlade från sex år tillbaka i tiden... Kanske ska försöka ha en backup med bilderna på min mail.. Hmm..

Tyvärr har jag inte Internet på den datorn alla bilder är på och inget virusprogram..

Får nog flytta över bilderna till den här datorn, när jag får tillbaka mitt usb, som fortfarande är hos snubben som skulle försöka få tillbaka allting som försvann (det är helt och hållet min sambos fel, att jag inte fått tillbaka usb:t, inte att grejjerna försvann).

Jag började flytta över bilderna till våran andra dator, som nu är min sambos dator eftersom jag köpte den här, men det är som sagt jäkligt mycket och den gamla datorn är jäkligt segt, så jag kom aldrig så långt... Ja, ni förstår, men jag är jäkligt rädd att allting ska försvinna, så jag måste ta tag i det där, typ nu! Eller, ja om ett tag i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0