:) :(

Jag har upptäckt att jag ofta gör många smileygubbar när jag skriver, haha, nästan så jag till och med har börjat göra smileys i vanliga texter, till skolan till exempel. Kanske inte skulle vara så lyckat :) Haha, nu gjorde jag det igen. Vi lever i en smileyvärld, hur ska folk annars förstå om man är glad eller ledsen, när man mestadels kommunicerar med folk via Internet eller sms.. Hehe. Herregud vad tragiskt det där lät.. Haha, men det är ju sant, allt umgänge har ju nuförtiden förflyttats till teknologin. Hemskt, men sant. För mig som har alla mina kompisar utspridda (och har fobi för att prata i telefon) finns det ju inte så många andra alternativ, men visst är det tragiskt? Oj, nu spårade den här texten ut till att bli något det inte var meningen från början, men så kan det gå. Nu ska jag ta mina smileysar och åka iväg och leta efter mina handledare på gymnasiet, och planera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0