Bokrea

Gick förbi bokrean på Coop idag efter jobbet. Vilket skämt! Haha.. Så jäkla surt att det inte finns någon bokhandel här längre. Jaja, får väl beställa böcker istället om jag vill ha något att läsa. Jag som har såå mycket tid över till att läsa (sådant som inte är skolböcker alltså)...


OS är verkligen inte positivt i träningsbemärkelse, knappt tränat något sen det börjat. Man har ju inte tid på kvällarna och man orkar ju inte gå upp på morgnarna när man sitter uppe så sent och tittar på OS. Och inte går man ut på promenader när det är 30 minus ute. Idag var det förresten varmare och solen sken. Inte för att jag märkte så mycket av det, jag har ju varit på jobbet hela dagen, men i alla fall, det såg trevligt ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0