Alla Hjärtans Dag

Jaha, då var den här helgen snart över då. Och inte hann jag plugga så mycket som jag hade tänkt mig, men en hel del i alla fall och det är ju bättre än inget :) Blev lite shopping igår, på marknaden köpte jag bara strumpor åt sambon och den obligatoriska kokosbollen åt mig själv, men sen blev det en kofta och ett par gardiner på stan också.

Jag har fastnat i ett spel på en sida jag hittade via en blogg jag läser. Inte bra, när man måste plugga. Det tar ju så lång tid det där spelet också. Och sen när jag haft på det hela dagen och spelat lite då och då, så lyckas jag alltid dö på sista banan, då blir man arg! Hoff! Måste klara det innan jag kan sluta.

OS är ju igång nu också, synd att det går på nätterna, men man kan ju repriserna på dagarna i alla fall. Skidskyttet gick ju inget vidare och vart kom den där slovenskan från?

Hojja!

Nä, nu blir det myskväll, när sambon kommer från jobbet, det är ju faktiskt alla hjärtans dag idag :) Vi ska då inte fira så mycket, inga presenter eller så. Bara lite mat och vin och OS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0