450 spänn i månaden för en motorvärmare?!?

Allvarligt talat, finns det någon som betalar den summan för en motorvärmare? Jo, vi! Helt sjukt! Ok, om man slapp betala på sommaren, när man ändå inte använder den, men nehej då. Det ska betalas året runt. Synd att det inte finns en enda vettig lägenhet ute nu, varken att hyra eller köpa.

Bara det kommer ut en, vilken som helst så flyttar vi (bara den ligger centralt, inte är för dyr och man kan parkera någonstans :) ) Någon som har en trea till övers någonstans?


Är det inte lite typiskt att när man bestämt sig för att ta en sovmorgon och inte ställer klockan, så vaknar man av sig själv halv nio i alla fall?!? Taskigt!


Idag ska jag på arkivet och kika lite. Jag vet inte om min idé blir godkänd eftersom den som sagts redan skrivits en del om, men jag vet inte vad jag annars ska hitta på. Jag ska se vad som finns på arkivet och sen prata med min lärare så får vi väl se.


Solen skiner här och det verkar riktigt härligt ute. Synd bara att våran termometer ligger direkt i solen och visar plus 3. Något säger mig att de inte riktigt stämmer, speciellt eftersom kallvattnet i kranen verkar fryst igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0