Bränt hår luktar inte gott !!

Det stinker!

Jag eldade lite hår igår, tyckte att det behövdes lite action i tillvaron... ;) Nej fy tusan, det var en skräckupplevelse om något. Det brann i mitt hår! Jag skulle tända ett ljus och när jag skulle blåsa ut tändstickan hamnade den visst lite för nära mitt hår, svosch sa det och så var det full brand. Jäkligt läskigt. Jag hann tänka vatten, jag måste till vatten. Men jag stod bara och skakade på huvudet och hade full panik. Elden slocknade av sig själv som tur var och det märks inte så mycket på håret heller, bara om man tittar nära ser man att håret är ojämnt på vissa ställen, men shit vad skakis jag var! Hoff, näradöden-upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0