Åh herregud

Det känns ungefär som att jag blivit överkörd av en ångvält, typ tio gånger..

Men så ska det vara, nu är det revy !! :D

Ursäkta för dålig uppdatering, men jag spenderar för tillfället hela dagarna och nätterna på Folkan, och sitter med datorn upptryckt vid näsan all tid där emellan (och samtidigt). Ikväll är det genrep, det känns.. Sådär. Om alla bara brydde sig om att lära sig sina repliker skulle det kanske kännas lite tryggare... Just nu är det en sketch som troligtvis blir strykt idag, eftersom en viss person inte verkar bry sig överhuvudtaget... Jag tycker det är jättetråkigt, dels därför att det är den enda sketch jag har repliker i förutom politikerna, men också därför att det är en bra sketch, med viktiga skeenden som skulle saknas i helheten om de inte var med. Men som den är just nu, är det enbart pinsamt att göra den. Tyvärr :( Förhoppningsvis har denna någon övat repliker under natten, men jag är väldigt tveksam.

Nu ska jag fixa lite med uppsatsen, just avslutat handledningen och sedan blir det Folkan för hela slanten igen. Jag får väl önska "break a leg" på mig själv. Förhoppningsvis är jag hemma före tolv idag, ska trots allt jobba imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0