Mammamyggor

Jag hade en obehaglig upplevelse i duschen för en stund sedan. Vi har en stor mammamygga som bosatt sig i vårt badrum. Trots att vi har fönstret konstant öppet så vägrar den flyga ut. Knappt så jag vågat gå in där, för jag är rädd att den ska anfalla. (nördigt jag vet, en mammamygga liksom, haha). När jag skulle gå och duscha sa sambon, akta så den inte flyger på dig och den hängde ju bara på ett endaste ben. Hursomhelst, så gick jag och duschade och ena stunden när jag tittade upp, så hängde den där på sitt ben. När jag tittade upp några sekunder senare var den helt plötslgt borta och jag såg den ingenstans. Självklart börjar jag då inbilla mig att den är i mitt hår, eller på mitt ben, det började kittla överallt. Hojja, en mammamygga!?! Haha. När jag var klar i duschen hittade jag den i alla fall och sedan flög den ut, efter flera dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0