Frågor och svar om mig

Hittade en massa frågor på Petras blogg, som jag kopierade :)

Du heter:
Jenny

Smeknamn:
Sambon hittar på nya varje dag, men inget egentligen.


Låt som när du är ledsen sörjer till:
Till dom ensamma - Mauro Scocco


Beroende av:
Popcorn och choklad


Vad tror folk om dig?
Kanske att jag är lugn och tillbakadragen.


Stämmer det?
Till viss del. Jag pratar inte om jag inte har något att säga, men jag kan vara framåt om jag vill. :)


Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon


Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv. Rak och ärlig.

Brukar du skratta för dig själv?
Jämt, och prata :)


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Ja det passar bra. Ses där kl 12 imorgon."


Var bor du? Kiruna


Trivs du där?
Hemma!


Hur svarar du i mobilen?
"Hej det är Jenny, eller Hallå."


Vem ringde du senast?
Sambon


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Oj, jag kommer inte ihåg vad vi pratade om.

Antal timmar sömn inatt: ca 5. (av någon anledning vaknade jag kl sex, så när sambons klocka ringde åtta var det bara att kliva upp.. )


Sov du ensam:
Nej


Brukar du komma i tid:
Jag har lite svårt att beräkna tiden, vilket gör att jag alltid kommer någon minut försent eller alldeles för tidigt.

Hur känner du dig nu:
Trött, trött, trött


Vanligaste färg på dina kläder: Rosa. Aldrig helsvart, alltid lite färg.


Vad tycker du om fötter:
Bra att stå på


Vad saknar du:
Mina vänner som är utspridda över Sverige och alltid min mormor.


Hade du en bra kväll igår:
Jadå, fick rensat en hel del i garderoben och joggade 40 minuter, så det var en skön kväll.


Favoritdryck på morgonen: Smoothie, vatten eller grönt eller rött te.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast runt tolv, men helst tidigare. Jag är en morgonmänniska, men har svårt att gå och lägga mig i tid.


Är du blyg?
Nja, ibland.

Sysslar du med någon idrott:
Nej, jag tränar för att jag måste :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut!


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Ha sex!


Är du nöjd med ditt liv: Ja, livet blir vad du gör det till.


Är du bortskämd:
Nej, men på ett sätt är väl de flesta i västvärlden det.

Vad gör du i morgon:
Röjjer i lägenheten förhoppningsvis :)


Vad är det värsta du vet?
Svek och falskhet.


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja, de bästa.


Vad är det finaste du fått? Mitt liv och kärlek från familj och vänner.

En speciell dag du minns:
Oj, det var svårt. Får jag återkomma till det?


Du samlar på: Det mesta, haha, notorisk samlare. Men kanske, skor och väskor. Böcker och disneyfilmer! 


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Det är lite olika. Min mamma eller en god vän, ev min sambo, men det beror på vad det gäller.

När grät du senast: Jag gråter nästan varje dag, åt allt. En bok, en artikel, nyheterna, ett TV-program eller till och med reklam. Sist var väl förra veckan när jag och mamma hade sovit natten i mosters hus ute på Hertsön i Luleå och skulle ta bussen in till stan. Jag hade inga pengar, vilket jag märkte när bussen skulle gå och en jäkla massa bagage (det är en mil in till stan och vi hade en buss inne i stan att passa), men chauffören lät mig åka med ändå, för att han tyckte synd om mig, och då grät jag ännu mer. (jag gråter åt allt som sagt)


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Bjuda med min familj på en resa och säkert spara lite, tråkig som man är :)


Vill du gifta dig: Mjo, men inget stort bröllop, bara de allra närmaste.

Vill du ha barn:
Absolut, minst tre :)


Är du musikalisk?
Haha, det beror på vem du frågar, men jag är nog rätt tondöv.


Vad dricker du helst när du är törstig: Kranvatten


Bor dina föräldrar tillsammans: Ja


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, flera gånger


Biter du på naglarna: Jo, tyvärr (måste ju jämna till dem :/)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0