Suddigt och luddigt


Bilden är jättesuddig jag vet, men det skiter jag i. Idag är det myskläder som gäller. Tofflor och hela kittet. Jag ska krypa upp i soffan och dricka te och plugga hela dagen lång. Eller i alla fall tills sambon ska se på fotboll, då får jag väl lägga mig i sängen, det gjorde jag ju igår. De har ju börjat nu alla de där ligorna. eller ja i alla fall Italiens Serie A och det är ju bara det som är intressant, enligt sambon, inte enligt mig, fotboll är tråkigt ( men igår tittade han faktiskt på Premier League, tror jag) Zlatan har ju gått till Milan. Sambon skulle byta lag om han gjorde det, han gillar inte Zlatan, men nu är visst Zlatan jättebra. Jaha, se så det kan gå. Jag vet inte, jag tycker Zlatan verkar lite divig, men det får man kanske vara om man tjänar x antal miljarder på att sparka lite boll. Vi får väl se hur det går.

Jag känner mig fortfarande risig, tung i huvudet. Så en suddig bild kanske representerar ganska bra hur jag känner mig. Suddig, typ. Och snorig.

Kommentarer
Postat av: Idolispardaway

Hello admin, nice site you have!

2011-01-14 @ 16:14:32
URL: http://idolispardaway.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0