Söndag

Idag har varit en riktigt slö dag (men jag har faktiskt pluggat, lite). Det har varit en riktigt slö helg faktiskt. Jag och sambon hyrde film igår, men vi orkade aldirg titta på den. Hehe.

Idag tänkte jag titta på denna

Sambon är och tittar på fotboll hos en kompis.

Det har regnat hela dagen idag, men jag har knappt varit ute på hela helgen, så jag drog på mig stövlarna och regnjackan och gick på en timmes promenad och lämnade in filmen och hyrde den nya. Riktigt härligt. Nu har jag sådan värk, eftersom jag har suttit i soffan och pluggat, (nej, jag vet att jag inte får det, men det är så skönt att bara halvligga i soffan, så jag får skylla mig själv..). Hoff.

Ska ta och göra mig lite dipp och popcorn och sedan får det bli en tidig kväll ikväll. Ska ju jobba imorgon. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0