Oh, crap!


Idag får en ledsen Ior symbolisera mig.

Det är första dagen på terminen och det verkar redan ha kört ihop sig. Oh yes jag är så glad idag. Via Facebook (det som inte finns på Facebook existerar inte), har jag fått veta att min handledare i Historia troligtvis inte kommer ha någon historia detta läsår. Jippie! Den klassen som han skulle haft har fått en annan lärare och så vitt jag vet var det enda klassen han skulle haft. Hoff! Och nu som jag absolut måste ha historia, eftersom det är det jag läser nu och eftersom jag kommer läsa pedagogik mot historia nästa termin. Dubbelt hoff!

Nu måste jag alltså försöka få tag på handledaren för att höra om det stämmer och gör det det måste jag kontakta VFU-samordnaren så hon får hitta en ny handledare åt mig och sedan högskolan för att meddela att jag måste byta.

Som att inte jag har nog att göra ändå
. Hoff!

Det var ju inte direkt lätt att hitta en historiahandledare åt mig ens från början, så det lär ju inte gå lättare nu.

Nu måste jag i alla fall förbereda mig för första föreläsningen. Håll tummarna att det löser sig för mig, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0