Lördag

Nej, jag hade fel. Mammamyggan är fortfarade kvar. Den måste ha flygit in igen eftersom jag inte stängde fönstret direkt när den flög ut. Jaja, om den nu trivs så bra i vårt badrum så får den väl stanna där. Vem är väl jag att slänga ut någon som trivs så bra.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka träna idag eller om jag ska gå och duscha istället. Det lutar åt det senare. Jag har faktiskt varit så duktig hela veckan, så jag tror jag förtjänar en vilodag :) Kanske blir en promenad senare om vädret blir bättre.

Imorgon kl 16.55 är min semester officiellt över. Tänkte jag skulle få en lugn start på min första jobbvecka med fyra timmar på tisdag och enbart 16 timmar på hela veckan, men chefen ringde och ville att jag skulle jobba på måndag, 14.30-23.15. Ja, det är väl lika att köra hårt på en gång och jag behöver pengar.

Trevlig lördag alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0