Höst

Hoija, det är verkligen höst ute nu, trist! Jag som fortfarande har semester. Jag tycker om hösten, det är mysigt, men inte så här tidigt.

Jag har så smått börjat rensa i min garderob nu. Har väl hunnit med tre hyllor. Haha. Men slängt kanske 10-15 plagg. Det är väldigt bra för att vara mig, men jag skulle nog behövt slänga kanske 20 till. Ja, så mycket kläder har jag. Nu måste jag ju börja använda alla plagg också, så jag kan försvara mig inför sambon om varför jag behållt allt. Hehe.


En Jenny som fortfarande har semester.

Jag har varit och beställt alla böcker till skolan också. Spännande. Jag längtar till skolan början, om man får säga så. Eller, ja nästa vecka längtar jag. För om jag längtar redan nu, så betyder det ju att jag längtar tills jag börjar jobba och det gör jag inte. Men nästa vecka börjar jag jobba och då kan jag börja längta till skolan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0