Hej jag heter Jenny och jag är Sim Cityberoende. Jag är även bra på att ta suddiga bilder ;)

Jag skulle uppdatera bloggen imorse, men då tog kamerabatteriet slut och då blev jag sur och struntade i det. Men nu har batteriet laddat. Detta blev resultatet.


Jag har kommit på vad jag är bra på, att ta jäkligt suddiga bilder. Jag vet inte om det är jag som är skakig eller om spegeln är skitig. Haha.

Nu kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag hade tänkt skriva i det här inlägget. Så kan det gå. Förkylningen vägrar ge med sig så jag är fortfarande dimmig i huvudet, men pluggandet går framåt i alla fall. Ja, lite. Det skulle nog gå ännu mer framåt om jag stängde av Sim City. Men jag tror jag är beroende. Om jag i alla fall kunde hålla mig till en och samma stad, men nej, jag byter när jag blir less. Vill ju ha en annan karta eller så var det något som inte blev bra, eller så kommer jag på att jag skulle gjort så där istället. Ja det är inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0