Allergin slår till igen..

Hum hum. Det var dags att betala räkningarna igen, så jag tänkte jag skrapar en trisslott för att se om jag har råd med räkningarna denna månad efter sommaren och se, jag vann 50 spänn. Månaden räddad! ;)

Jag är helt däckad idag. Fick värsta allergin igår, snorade och snorade, men jag förstod inte varför. Sen kom jag på, ja just ja, koftan jag satt på mig när jag frös eftersom sambon packat ner alla filtar (sambon, det är höst för tusan, det är kallt, jag behöver filt!), hade jag ju haft på mig när jag varit hos hans kompis som har katt, och sedan bara hängt in den i garderoben igen. Dumt! Jag slängde av mig den, men det var redan försent. Vaknade med världens halsont imorse. Hoj hoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0