Vi kan i alla fall konstatera..

att jag är sämst på att bowla. Håhåjaja, man kan ju inte vara bäst på allt :)

Ingen uppdatering igår, jag vet! Försökte fokusera på pluggandet, men det gick inte alls. Sedan stängde jag av datorn och gick och gymmade med mor och far (härligt, länge sedan), försökte ta en jogging dit, men mitt knä vill inte riktigt vara med för tillfället, eller ja skruvarna i alla fall. Det känns som att de håller på att möblera om i knät ibland.

På kvällen blev det film med två kompisar. Paranormal Activity, jäklar vad läskig den var. Riktigt obehaglig!

Vi hamnade ute på krogen i lördags. Efter 60-årsfesten (där jag var sämst på bowling, alla kategorier) gick vi hem till oss och spelade Wiibowling ( där jag råkade slänga kontrollen i teven, det var faktiskt inte meningen, sambons hand var i vägen). Sedan spelade vi TP, jag och sambon vann. Yeey! (Ok, P fuskade och gav oss ledtrådar hela tiden, men vi hade vunnit ändå :) )

Sedan hamnade vi på krogen med P och N, det var gratis, på båda ställena.. :O. Inte ens garderoben kostade...

Vi var typ en timme, sedan gick vi hem. Haha, så kul var det.

Nu Måste Jag Plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0