Happy birthday to me! Men jag blir aldrig äldre än 25 så ni kan sluta räkna nu

Djävulusiskt vilka dryga människor det sitter på kåren i Falun, eller ja, i alla fall en. "Vi kan inte göra så mycket annat än skicka det åt dig" Nej, det fattar väl jag också, men jag har fortfarande inte fått något jäkla studentkort. Nej, ok så sa jag inte, men jag hade lust. Jaja, han skulle i alla fall skicka mitt studentkort en gång till, så får vi se om jag får något den här gången.

Just nu sitter jag och väntar på att mitt tentaresultat ska komma ut, har väntat nog länge nu tycker jag.


Nej, jag är inte proffs på att ta bilder, men det har jag aldrig påstått heller. Ja, jag tycker om den här tröjan.

Ska plugga lite nu i väntan på att sambon är redo, sen ska vi fara iväg till farfar som fyller 80 år idag. Grattis farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0