Pluggdag

Idag ser vi fram emot en hel dag av plugg, jippie! Hehe, nej det ska faktiskt bli skönt. Jag tycker om min bok, nästan så jag skulle kunna ha den som kvällslektyr, om det inte vore för Edward och Bella :) Den beskriver hela historien från typ 7000f.Kr till nutid, i korta drag. Vill man fördjupa sig får man titta in en annan bok, men man får med allt kortfattat i den här. Sjukt intressant :)

Jag ska väl försöka ge mig iväg på affären och handla inför sambons födelsedag imorgon och kanske hinna med en promenad också. Man hinner mycket när sambon inte är hemma. Det är lite skönare att plugga då :)


Som sagt, jag gillar sneda bilder :)

Nej, jag kanske borde komma igång, har redan slösat bort nästan två timmar på att surfa runt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0