Glad Påsk

Off we go! (Ännu en bild där jag ser helt galen ut och kikar upp över glasögonen)


Hoff, vilken jäkla dag det har varit idag. Äntligen kom jag iväg på den promenad jag tänkt ta hela dagen. Skönt, men det fick bli en kortare promenad för jag var så jäkla less. Har försökt skicka in min Mikrouppsats till läraren hela dagen, för hon ville att jag skulle göra lite ändringar och jag ville vänta till efter tentan för att få full fokus på den. Men inte tusan gick det. Jag har så många bilder så filen var för stor för att skicka över mailen, jag delade upp den i fyra olika delar med bilagorna i tre olika, men det gick inte heller. Hoff. Jag höll på i flera timmar, till slut gav jag upp och skickade bara in arbetet. Hon får väl höra av sig om hon absolut måste ha bilagorna också. Hon har ju redan alla bilder, så jag förstår inte varför hon skulle behöva dem igen. Men hon är visst tjänstledig nu så får väl se om hon svarar efter påsk.

Sedan har jag suttit och väntat på en jäkla föreläsning också, men den kom inte ut förrän efter fyra och jag läser faktiskt ingen kvällskurs så då har jag inte tid att se föreläsning. Hoff, om man säger att den ska komma ut på torsdag så kan man väl tycka att den borde komma ut under dagen och inte när man oftast har pluggat klart för dagen?!? Det var samma i måndags, den föreläsningen kom inte ut förrän efter fem. Hoff!

Och förresten det är inte bra att ha godis hemma, eftersom jag varit så sur så har jag gått och ätit godis istället, det är ju inge bra.

Nej, nu blir det TV, innan jag måste hämta sambon från kompisen. De for dit och kollade hockey istället, vilket inte gör mig något iofs, jag kan ju följa den via Leifby istället :)

Nu skiter jag i det här och hoppar på kvasten, hoppas ni får en trevlig kväll alla ni där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0