Söndagspromenad

Just kommit hem från att ha varit och rastat stavarna. Riktigt härlig promenad. Lite kyligt i luften, men solen värmer. Nu ska jag sätta mig med böckerna en stund och sedan fixa lite mat och fara på jobbet.



Vilken mörk bild det blev. Men detta är i alla fall mina stavar, nyss hemkommna från en promenad.

Jag gick runt på flera mataffärer (tre, varav en var stängd) och letade quornnugggets, men det verkar inte finnas, det enda jag hittade var sesamnuggets. Ingen aning om det är gott, men jag blev sugen på nuggets så jag får väl testa. Har de slutat tillverka quornnuggets, eller har vi bara dåliga affärer kring centrum?

(det blev förresten en påse micorpopcorn till innan sängen :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0