Så fort det blir lite varmare så börjar det att blåsa

Hoija, alltid samma sak! Vilket blåshål vi bor i. Men solen skiner och himlen är blå, kan det bli bättre. Jag fick ju ändå VG på Nordens historia :)

Varit på stan en sväng med sambon och träffade min gamla spanskalärare från när jag gick i åttan och nian. Hehe, det var lite roligt. Har jag verkligen förändrats så lite sen dess? Jag vet inte om det är positivt eller negativt...

Nu blir det plugg, plugg, plugg. Men jag hade gärna varit utomhus, i alla fall någonstan där det är lä. Invigde vårjackan för i år, med en lite tjockare tröja under, så går det alldeles utmärkt :)

Ikväll ska vi på 60-årsfest på bowlinghallen, det blir säkert trevligt, länge sedan jag bowlade. Får hoppas att lederna håller bara. Har fortfarande värk sedan igår, när man skrev fiskekort till förbannelse.

Nu måste jag skriva, arbetet ska ju in om en vecka.. :O

Kommentarer
Postat av: Nicklaskarine

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-05-27 @ 10:01:46
URL: http://nicklaskarine.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0