Party

En trevlig kväll blev det. Såg några av mina elever ute, alltid lika chockartat, är jag verkligen så gammal?!? När vi skulle in på krogen kom det några norrmän som ville ha pegarna tillbaka för att det var ett ungdomsdiskotek, någon hade ju tagit deras bord när de gick och handlade i baren. Bara norrmän alltså, bara norrmän. Killen i kassan försökte förklara att man inte kunde boka bord och att det faktiskt fanns folk i alla åldrar där inne, men de verkade  inte lyssna. Ungdomsdiskotek, ungdomsdiskotek. Om de fick pengarna tillbaka har jag ingen aning om, men jag hoppas inte det. Höhö


Jag, närmast popcornskålen, som alltid :)


Bra bild, yes


Cluedo


TP, gissa vilken färg som var mitt lag :)


Några drack öl


Andra spelade fotboll (boooring)



Sedan gick vi ut. Men jag fick inte leka paparazzi på krogen, sambon tyckte inte det var någon bra idé :) Och nej, jag är inte ego och bara tar bilder på mig själv. Jag vill bara inte lägga ut bilder på någon annan. Vi hade en diskussion igår om facebook och bilder bland annat. Jag lägger aldrig ut bilder på någon annan på Internet, men jag bryr mig inte om folk lägger ut bilder på mig.  Visst skulle jag kunna lägga ut bilder, men aldrig utan att fråga först. En liten bisak, men ändå. Jag bryr mig inte om hur andra gör, men så gör jag.

Just nu sitter jag och tittar de föreläsningar jag skjutit upp hela veckan. Imorgon kommer nya föreläsningar och jag vill inte bli efter. Då får man titta på söndagar, när man inte gjort det tidigare. Antikens Grekland och Romarriket står på schemat idag :) Tror att jag ska ta en paus nu och gå iväg på en liten promenad, har knappt rört mig på hela veckan när jag varit så dålig. Jag vågar inte riktigt träna än, men en promenad ska man väl orka med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0